Zadzwoń 696 064 210
Zwroty i reklamacje

Odebranie uszkodzonej przesyłki

Każda przesyłka jest ubezpieczona. Przy odbiorze należy sprawdzić czy dostarczony towar jest zgodny z zamówieniem oraz czy nie posiada uszkodzeń mechanicznych. Kurier ma obowiązek poczekać na sprawdzenie przesyłki. Jeżeli zauważysz, że przesyłka lub zawartość jest uszkodzona sporządź "Dokument Reklamacji".

W ciągu 10 dni roboczych wyślemy ponownie wybrany produkt bez dodatkowych kosztów lub zwrócimy Ci pieniądze.

Jeżeli wykryłeś uszkodzenia opakowania lub zawartości po wyjściu kuriera, niestety "uszkodzenie przesyłki" ani "reklamacja"  nie zostanie uznane.

 

Składanie reklamacji

Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu zamówionego produktu wykryjesz wady techniczne postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, numer seryjny produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Centrum Słuchu S.C.
ul. Mrugacza 1 lok.B
05-120 Legionowo

UWAGA. Do wad technicznych nie zaliczają się różnice kolorów z uwagi na różnice w odwzorowaniu kolorów przez monitory komputerowe, a także faktyczne uszkodzenia wynikłe ze sposobu użytkowania produktu przez klienta.

Do rozpatrzenia reklamacji wymagany jest dowód zakupu, a opakowanie zawierające reklamowany produkt musi zawierać wszystkie elementy wyposażenia dodatkowego będącego częścią tego zestawu.


Zwrot towaru

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. W tym celu prosimy wypełnić oświadczenie i wysłać je wraz z towarem, dowolną firmą kurierską na własny koszt, na adres: 

Centrum Słuchu S.C.
ul. Mrugacza 1 lok.B
05-120 Legionowo

Sklep BE HEAR NOW nie ponosi kosztów zwrotu rzeczy i nie odbiera przesyłek za pobraniem.

Do paczki należy dołączyć wszystkie otrzymane akcesoria, opakowanie (pudełeczko produktu) oraz paragon lub fakturę.

Zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas). Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwrotu należności dokonujemy po odebraniu i sprawdzeniu odesłanych produktów, na wskazane przez Państwa konto bankowe.

 

Formularze:

oświadczenie o odstąpieniu od umowy

formularz reklamacji

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl